Agnes - WE ARE BACK ON TRACK!!

Har just varit & hopptränat nu. Är så galet nöjd! Tror inte man kan vara mycket nöjdare än vad jag är. Han hoppade som en dröm & han sög verkligen tag i hindret de går inte att förklara hur fin han var :') Är så glad att vi börjar vara "back on track" nu igen. Hoppade inte någon speciell bana utan rullade mest vara på 2 hinder i en lagom takt. Fast ponnyn ville springa lite snabbare:)
Min älskade systeryster ( http://zootis.blogg.se ) hjälpte mig att vara banbyggare & gav mig lite tips dådå! Elin var gullig & kom & fotade en sväng filmade lite i början men sen blev hon tvungen att fara!

VI HOPPADE 70 BTW! Jag tror inte att jag kan vara mycket nöjdare än vad jag är :')

Ni får en filmen nu bilderna får ni imorgon:)


Jag vet att hans galopp ombyten är lagom sexiga & jaa.. Jag vet att jag lutar mig framåt jätte mycket x(!


Bjuder på ett smakprov



Kommentarer
Postat av: Mye Nordlund

Åh fan va grymma, så jävla härligt :'D

2012-05-14 @ 21:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0