Till maja:)

Sen bilderna från tävlingen:)
 
 
/Agnes
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Tack så mycke Agnes saknar verkligen er tjejer från ridlägret
Hoppas ni har det bra! Kram Maja :)

Svar: vad bra att du tycke om dom:D!Joo men vi får väl tagga nästa år!
Agnes Zedig

2012-07-10 @ 21:35:53
Postat av: Anonym

Självklart kommer jag tebax nästa år :) men om man
Kollar på mina bilder och sen på era så syns det att
Ni är mycke mer erfarna än vad jag är,
Bara att träna ;)

Svar: men herre gud du har ju bara ridit i ett år :o! Du rider sjukt bra för att bara ha ridit ett år, när du ridit lika länge som mig kommer du ju tävla os ju;)!
Agnes Zedig

2012-07-11 @ 13:25:29
Postat av: Maja

Haha inte riktigt men tack så mycke! :)
väldigt fin blogg föresten ;)

2012-07-12 @ 11:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0