Linnéa - ursäkta, men jag kan förklara

Hej!

Jag orkar inte blogga nå långt just nu så jag förklara lite kort om vad som har hänt medan jag inte har bloggat!

I måndags tävlatde jag om hanna:) Det var kul, vi prata och spelade kort mest och vi kom på en dans!
Sen igår var jag med Frida:d Det var sjukt länge sen jag var med henne! jag blev så glad när hon ringde. Sen var jag med henne och jag sov hos henne, vi pratade typ hela natten:) Jag och hon hade massor att berätta om:) Sen vaknade vi ganska sent idag, när vi åt lunch så kom sanna och vi var med henne, vi for till henne och var med henne 2 månadres collie terrier, tror jag det var, hon var jätte liten! Verkligen jätte, typ som en liten gossedjurs hund(L) Hon heter Soya elr Soja. Sen studsade vi studsmatta och sen cyklade jag hem vid tre. När jag kom hem så åt jag middag nästan direkt, typ vid fyra för att mami skulle jobba. Sen red jag rover barbacka:) det gick bra men han ville inte riktigt jobba ordentligt, men det kanske var för att jag inte hade sadel och kunde inte sitta lika bra?
Sen så kom Moa hem till mig när jag höll på att mocka. hennes bror skulle klippa gräset på andra sidan och då ville hon vara hos mig undertiden:) Det gick bra, vi gjorde inte så mkt. Hon har i alla fall nyss åkt hem.

I över morgon ska jag tävla i Piteå! Är så taggad:) då ska agnes filma och fota så det får ni vänta er:) Imorgon ska jag kanske vara med Agnes, jg vet inte ön men kanske:)

Nu ska jag dra!
Märkte just att det blev ett ganska långt inälgg, då har jag ändå bara skrivit kortfattat om allt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0