Linnéa - Tammi

Hej!
 
Tammi och Mark kom ju igår så jag tänkte berätta lite om dagen.
 
Igår kom dom vid halv nio tiden och dom var ganska hungriga så dom fick äta tonfiskgratäng. Sen pratade vi och åt godis, hade verkligen trevligt och jag fick lära mig en massa nya engelska ord. Sen gick vi upp och visade dom runt och såg på tv. Vid halv elva gick vi alla och la oss.
Imorse blev jag ju väckt av alarmet och då gick jag ut och släppte ut ponnisarna och gjorde stallet. Sen gick jag in och såg tv, vid elva gick jag och åt frukost och, Mark och Tammi vaknade vid tolv, halv ett och åt frukost, elr brunch. dom vanade mitt i natten om man ränkar hur det är i Amerika!
 
Vid 1 gick jag och Tammi ut i stallet och red över skoterbron och runt Tjärn. Det gick bra och hon kunde rida! Sen på väg hem blev det riktigt mycket brems för att Betty var jättesvettig efter galoppen. Det var kul och kjag lärde mig engelska, hon är riktigt schysst!:)
 
Nu har dom farit för att titta lite i stan och handla.
 
imorgon ska dom fara hem..:( Kommer sakna dom!, speciellt Tammi hon är riktigt snäll och kul!:D
 
Aja nu ska jag gå och hjälpa till med middan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0