Linnéa - Betty träning!

Hejsan!
 
Igår skulle ju jag rida Rover för Agnes. Men det blev inte för mami ville tydligen rida, så jag fick ta Betty! Men det gick lika bra det:)
 
När jag red dit travade jag ganska mycket för att komma så fort som möjligt. När jag kom dit så var dom inte där.. Så jag skrittade lite på banan och väntade, enfter fem min kom dom. Agnes, Lina och Emilia ställde fram hinder och vi väntade på Klara. Efter tio min kom hon och då kunde vi börja. Jag hade ju ridit fram ganksa mycket när jag red dit så jag skrittde mest och galopperade lite. Sen så började jag hoppa på en liten oxer och det gick bra. Sen hoppade jag ett räcke och det gick också bra. Sen hoppade Klara och sen höjde v lite.  Sen skulle jag hoppa oxern 2 gånger och sen hoppa på räcket. Det gick super och hon lyssnade riktigt bra tycker jag! Sen skulle jag hoppa lite omhoppnings säng och då skulle jag hoppa oxern och sen på räcket och sen på oxern igen, som en volt.
Sen hoppade jag oxern när den var lite bredare, det gick bra men hon rörde lite. vi höjde också  räcket och då rev hon, för hon började bli lite trött. Då hoppade jag igen och å tog hon ett jättesprång!:D Haha!
 
Agnes fotade och filmade så det kommer nog sen.
Jag vet att jag är för lång för henne och att jag har pessoa (stavning) men det har jag för att hon är pigg! Så Kommentera  inte det!!!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0