Linnéa - Agnes

Hej!
 
Just nu sitter jag och väntar på att Agnes ska duscha klart. Är med henne idag också:)
Vi har ridit, eller jag har nyss ridit Benji:D det var kul och det gick supert bra! Jag red i hennes dressyrsadel på hennes "bana" vid hagen. Jag travade mest och försökte få honom i en bra form. Han är verkligen krävande om man tänker på hur Rover är att rida!
Vi red inte så länge men det var kul att få rida någon annan häst än Betty och Rover.
Idag ska Agnes fara till Boviken tror jag så hon ska väl packa sen, jag ska nog fara hem vid 5 tiden, men om hon ska åka tidigare får jag väl åka före det. Jag ska i alla fall rida hästarna idag, jag vet inte om mami ska rida med  mig men vi får väl se!
 
Ikväll ska vi få främmande av mamis kompis Mark och hans väninna Tammi, tror jag att hon heter:/ Hon kan bara engelska så jag får träna det. Dom ska vara här i två nätter och dom kommer ikväll. Ska bli kul:D Vi får se om jag uppdaterar något annars så gör jag det när dom har farit.
 
aja snart är då Agnes klar så jag ska dra!
 
Sötis (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0