Linnéa - 24 grader!

Hejsan!
 
Äntligen riktig sommar! Det är 2 grader i skuggan:D 
Idag ska jag rida ut med Agnes:) Det ska bli kul, det blir nog bilder senare. Klara kanske kommer då! Ska rida Rover då, sen ska jag nog köra elr rida Betty för det måste jag göra idag, hon har inte gått så mycket.. Jag måste ju passa på medan jag kan rida henne!
 
Känner att det här inte var ett så innehålls rikt inlägg.
 
Ikväll ska jag kanske sova hos Anes också!:) Hoppas att hon inte sover till 12 på dagen! då måste jag väcka henne.
 
Imorse så gjorde jag stallet just efter att jag släppt ut ponnisarna, ungefär vi 8. Så jag behöver inte göra det ikväll.
 
Idag ska jag i alla fall bada mycket och länge, ska nog bada med Agnes i trellet. Jippie:D
aja nu ska jag gå ut och njuta av sommaren!
 
Vilka snyggingar vi är!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0