Klara - LAAAT!

Hej, jag har inte gjort så mycket på dom senaste dagarna så jag kände inte för att blogga, eftrsom att jag inte har nått intressant att skriva om.
Men idag har jag iallafall dragit arslet ur soffan och hjälpt mamma att måla räcket till altanen.
Sen har jag suttit och kollat på lite gamla bilder från när vi var små.
Och några från när vi var i stugan.
Imorgon tänkte jag göra lite mer än vad jag gjort dom senaste dagarna. Kanske fara ut och gå eller vara med nån kompis. Men jag tänkte höra med Agnes ikväll om jag kanske kan ta och rida Benji en sväng:)
 
Nu ska jag bjuda på lite bilder från hoppträningen!
Alla bilder är fotade av Agnes!
 
 
 
 
 
Ni ska snart få en film också:)!
 
/Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0