Klara - Hoppträning

Igår höll Agnes hopp lektion för mig och Linnéa. Benji var jätte fin, inga vägringar. Och  det var första gången jag hoppade 75 med honom:)
 
När vi hade tränat klart fick Agnes hoppa upp och hoppa lite och sen red jag mot stallet. Det var lite åska och Agnes sa att han var rädd för åska. Men han var jätte fin hela vägen hem, ochskå fick vi ju sällskap av Emilia som fotade mig och Benji.
 
När vi kom till stallet svampade jag av honom lite och sen fick han gå ut i hagen till Passe.
När vi var klara med allt i stallet for vi hem till Agnes och hon duschade, och sen laddade vi över bilderna från hoppträningen.
Och när vi var klara med det skulle vi fara till mig men vi kunde inte hålla oss från att äta lite glass och jordgubbar..
 
När vi kom till mig åt vi lite chips, popcorn & cheeze doodles;)
Också spelade vi badmington, det vart en skit rolig kväll med Agnes & Emilia!
När klockan var typ halv 1 gick vi och la oss och såg en film. Jag somnade ganska fort men jag vet inte om dom gjorde de.
Klockan 7 vaknade jag av att Emilia frågade vart hennes påse var, hon skulle nämligen fara och rida Tucci♥
 
Idag blir det nog bara en slappar dag för jag är jätte trött och har träningsverk från igår:/
 
Film kommer!
 
Det vart inte ett så intressant inlägg, men jag har ingen lust att skriva så mysket idag:/
 
/Klara
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0