Agnes - SOMMARVÄRME♥

Äntligen kan man fatta att det är Juli. Har verkligen inte känts då vi haft 13+ som mest nästan. Idag är det hela 30 grader här i östanbäck. Riktigt skönt! Som Linnéa redan skrivit så ska jag hålla lektion för henne & Rover idag. Kan hända att Klara & Benji också är med.
 
Ikväll så ska nog Linnéa sova här. Har hon nog också redan skrivit;) Vi ska bada sen ska vi rida Benji om inte Klara gör det. Just nu sitter jag & söker tävlingar. Hittade en tävling den 21 Juli i Norrskenet kör & ridsällskap. så vi får väl se om jag kanske ska ta & tävla där:D
 
Nu får ni ännu lite bilder från stöcke, fast bara 2´bilder men bättre än inget.
Foto: Victoria :)!
 
 
Finaste ponnyn♥, mobba mitt face på båda bilderna haha...
 
/Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0