Agnes - Fullt upp

Har inte haft mycket tid att blogga. Har haft fullt upp med att leva livet till tusen. Sen har jag inte heller haft något intressant att skriva om. Jag menar "hejsan idag badade jag sen torkade jag mitt hår" intressanta klubben antecknar;)
 
Hur som helst så hoppade jag Benji igår. Hade ingen aning om vad jag skulle göra med han så sa pappa att han tycke jag skulle hoppa lite. Lät ju bra. Har inte hoppat seriöst på länge. Fast det vart inte så seriöst denna gång heller. Hoppade på vår lilla utebana & Emma filmade. Min kamera dog så det vart mobilkvalla på de hela. Bättre än inget:D
 
Min outfit var den snyggaste på länge kan jag lova! Men ingen bryr sig nog så hårt. Han kändes jätte fin. Red på hacket. Dock ville han inte riktigt släppa på vänster sida så vart mycket volter. Då det gällde hoppning var han som en dröm. Han hoppade perfekt. Kund ju inte få någon bra galopp menmen. Hoppade inte speciellt högt då jag sparar det till våra seriösa jennie träningar:)
 
 
Han har verkligen fått tillbaka sin hopplust, vilket känns skönt:D!
 
/Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0